|
Як позбутися дешевих кліків в Google AdsenseЯк позбутися дешевих кліків в Google AdsenseОдним із способів підвищити свій дохід від реклами Google Adsense є позбавлення від дешевих кліків.
Так як ваш сайт не гумовий (кількість рекламних блоків Google Adsense обмежена), кількість відвідувачів вашого сайту - теж досить постійна величина, тому кращим способом у цій ситуації є позбутися від дешевих кліків, тобто від оголошень, зі які рекламодавці призначають мізерну ціну.
Виявити дешеві оголошення не так легко. Google приховує від нас інформацію, які оголошення яку ціну мають. По ідеї, на кращі місця (найвищі в рекламному блоці або на сторінці) Google повинен ставити найдорожчі оголошення (адже хто більше платить, той і має переваги перед іншими). Але це не зовсім так. У всякому разі, поки не виявлено такої залежності. Але виявилось щось інше, що допомогає позбутися від деяких дешевих оголошень. При розміщенні оголошень Google Adsense на сайті можна використовувати спеціальні канали. Тобто, в код розміщується міточка, що він буде показуватися на такий-то сторінці вашого сайту, або в певному місці сторінки. Тому з'являється можливість відстежувати ціну кліка і ефективність реклами у визначеному місці свого сайту. Наприклад, на одному сайті веб-майстер вирішив перевірити одне рекламне місце на своєму сайті, яке максимально наближене до тексту статті. Саме для того, щоб вміст реклами Google Adsense було максимально наближене до вмісту тексту (це підвищує клікабельність оголошення). Так як статті на тому сайті абсолютно різні (вони торкаються і фінансової тематики, і автомобільної, кулінарної, розважальної тощо), то і оголошення на кожній сторінці повинні бути різні. Вони і були такими в перші добу їх розміщення. На наступний день, зранку веб-майстер замітив: на всіх сторінках його сайту в даному рекламному блоці показується одне і те ж оголошення. Глянув у статистику свого облікового запису Google Adsense - і побачив, що саме з цього клієнтського каналу він за 3 кліка заробив всього 3 центи (тобто по 1 центу за клік!)! Ціна мізерна, нижче її за неї лише 0! І зрозумів, що даний рекламодавець одного разу рекламувався на його сайті, тобто добре знає цей сайт. І ось він, беручи участь в програмі Google Adwords, вирішив вказати для показу своїх оголошень саме цей сайт. Таке безпосереднє зазначення веде до того, що йому відкрилося на цьому конкретному сайті зелене світло. Його оголошення заполонили майже весь рекламний простір. І при цьому його оголошення не конкурують з іншими оголошеннями, тому і можуть показуватися на найкращих місцях сайту за мінімальною ціною.
Що робити? Веб-майстру не хотілося, щоб на його сайті висіли одні і ті ж оголошення (при цьому знижується їх клікабельність) за мінімальною ціною (дохід від кліків знижується в десятки разів!). Не для того він витрачає години в Інтернеті і розкручує свій сайт, щоб на ньому годувалися економні рекламодавці. Вихід з такої ситуації наступний. Йдете в свій акаунт Google Adsense. В розділі "Налаштування Adsense" знаходите пункт "Фільтр конкуруючих оголошень" і вказуєте в фільтрі URL сайту, оголошення якого ви не хочете показувати. Все. Через кілька годин ці зміни почнуть діяти. І ви не знайдете на своєму сайті цих дешевих оголошень. І, дійсно, до вечора їх вже не було, дохід став збільшуватися з колишньою швидкістю. Через день веб-майстер помітив на своєму сайті оголошення ще одного знайомого рекламодавця. Відправив у фільтр і його сайт (нічого особистого, це всього лише бізнес). Ось ще дві ознаки того, що на ваш сайт проник дешевий рекламодавець:
Очевидно, доведеться боротися з дешевими оголошеннями так само, як у свій час ми боролися зі спамом - наполегливо і старанно. Але це необхідно робити, якщо ви не хочете, щоб ваш дохід упав у кілька разів. Від яких оголошень краще позбутися1. Оголошення висить абсолютно на всіх сторінках вашого сайту, причому, на сторінках різної тематики. 2. Оголошення займає простір, в якому могли б поміститися 2-5 оголошень.
3. Рекламований в оголошенні сайт виглядає простенько, несолідно. 4. Рекламований сайт виставляє на своїх сторінках оголошення Google Adsense. 5. Рекламований сайт просуває не свій товар, а товар з якоїсь партнерської програми. 6. Рекламований URL є реферальним посиланням.
7. В оголошеннях рекламуються: хостинг, форуми, безкоштовні сервіси (такі оголошення не можуть бути дорогими). Рецепт порятунку від дешевих (або неприйнятних) оголошень ви вже знаєте: йдете в розділ свого аккаунта "Налаштування Adsense" - "Фільтр конкуруючих оголошень" - і забороняєте до показу неугодні вам URL-и. Хочемо ще раз підкреслити: нічого особистого, нехай початківці рекламодавці не ображаються. Але заробляти 1 цент на кліці - це не те, до чого ми повинні прагнути.
|
|